.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 2 شنبه

* يك كشور عربي تلاش تازه‌اي را براي ساختن يك مسجد در تهران آغاز كرده است. به گزارش آتي نيوز، موسسه "س" متعلق به يكي از رهبران كشورهاي عربي كه اقدامات مختلف فرهنگي، سياسي و اجتماعي را در مناطق متعدد جهان انجام مي‌دهد، در تلاش است مسجد بزرگي را در تهران احداث كند. براساس اين گزارش، اخيراً نمايندگاني براي بررسي اين موضوع از اين كشور به ايران سفر داشته‌اند و رايزني‌هايي با افراد با نفوذ ايراني و غيرايراني انجام داده‌اند. يكي از ديپلمات‌هاي اين كشور نيز به صورت ويژه مامور پيگيري اين مسئله شده و حتي به برخي از مسئولان ايراني نيز گفته است درصورت موافقت كشورمان با احداث اين مسجد، كشور فوق نيز تسهيلات ويژه‌اي براي شيعيان آن منطقه قائل خواهد شد. براساس برخي شنيده ها، حدود 50 ميليون دلار براي ساخت اين مسجد در نظر گرفته شده است و به نظر مي‌رسد اهدافي غيرفرهنگي نيز در پس اين پيشنهاد نهفته باشد.
* شركت‌هاي خصوصي باز هم براي زائران ايراني در سوريه دردسر آفريدند. حدود 150 زائر ايراني كه با بي‌مسئوليتي شركتهاي خصوصي گردشگري در سوريه سرگردان شده بودند، مشكلاتي را براي مسئولان ايراني حاضر در اين كشور به وجود آوردند. اين گروه كه از طريق يك آژانس گردشگري ثبت نام كرده بودند كه پس از اقامت يك هفته‌اي در سوريه كه همراه با بلاتكليفي و سرگرداني بود با كمك سازمان حج و زيارت كشورمان به تهران بازگشتند. آنها هفته گذشته و با فراهم كردن بليت يكطرفه راهي سوريه شده بودند اما محل اقامت براي آنان از پيش تدارك نشده بود و لذا پس از ورود به فرودگاه با زحمت فراوان و تحمل دردسرهاي زياد در سه مسافرخانه بدون استاندارد اسكان داده شدند. به گفته يكي از مسئولان حاضر در سوريه برخي از مشكلات زائران در اين كشور واقعاً فاجعه آميز است از جمله اينكه چند روز قبل برخي از اين زائران در هتلي اسكان داده شده‌اند كه كاركنان آن هتل مزاحمتهايي را براي دختران و زنان هموطن ايجاد كردند. قرار است به زودي و از طريق مسئول سازمان حج و زيارت كشورمان در سوريه شكايتي تحويل دولت اين كشور شود تا با اين نوع رفتارهاي نادرست، برخورد شديدي صورت بگيرد.
* يك فروند هواپيماي ايرباس 300 مسير حيدرآباد - فرانكفورت به دليل بهم خوردن حال يكي از مسافرين در فرودگاه مهرآباد فرود اضطراري نمود. به گزارش عصر ايران، پس از اينكه اين هواپيما در فرودگاه مهرآباد به زمين نشست، مسافر بيمار كه يك مرد 70 ساله آمريكايي بود پس از اقدامات اوليه پزشكي توسط تيم پزشكي ايران اير تحويل نماينده لوفت‌هانزا در تهران براي ادامه معالجه گرديد. هواپيما پاكستاني نيز پس از حدود 2 ساعت توقف در تهران، فرودگاه مهرآباد را به مقصد فرانكفورت ترك نمود. براساس اين گزارش، درحال حاضر اين تبعه آمريكايي در يكي از بيمارستان‌هاي تهران بستري مي‌باشد و قرار است در روزهاي آينده ايران را ترك كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.